Bano logo

Ledige stillinger

Tilbake

Service-koordinator

Vi er på utkikk etter en motivert og engasjert service-koordinator som vil inngå i Probad sin serviceavdeling. Stillingen vil hovedsakelig arbeide med overleveringsprosjekt, ettermarked og reklamasjonssaker. Stillingen krever tett oppfølging av Probad sine overleverte prosjekt, der dialog med entreprenør og beboere er sentralt. I tillegg vil stillingen innebære oppfølging mot produktleverandører i forbindelse med reklamasjonssaker, samt koordinering og planlegging av service- og reklamasjonsarbeid. Arbeidssted vil være ved konsernets hovedkontor på Sandane. Stillingen er en fast heltidsstilling som også vil kunne bistå alle konsernets selskaper. Stillingen inngår i et team med 3 service-koordinatorer og rapporterer til servicesjef i Probad AS. 

Bano-gruppen er et baderomskonsern med produksjoner i Norge og Sverige og har salgskontorer i Scandinavia. Konsernet består av selskapene Probad AB, Bano AS og Strukturplast AS, og har en årlig omsetning på 450 millioner kroner. Selskapene er bransjeledende på sine respektive områder og har et høyt fokus på kvalitet, teknologi og utvikling.

Probad AB leverer prefabrikkerte baderomskabiner. Bano AS leverer baderomsinnredning til institusjonsmarkedet. Strukturplast AS leverer produksjonstjenester til søsterselskapene og polyuretankomponenter til diverse markeder. For mer informasjon besøk selskapenes nettsider:

www.bano.no
www.strukturplast.no
www.probad.no

Service-koordinator

Vi er på utkikk etter en motivert og engasjert service-koordinator som vil inngå i Probad sin serviceavdeling. Stillingen vil hovedsakelig arbeide med overleveringsprosjekt, ettermarked og reklamasjonssaker. Stillingen krever tett oppfølging av Probad sine overleverte prosjekt, der dialog med entreprenør og beboere er sentralt. I tillegg vil stillingen innebære oppfølging mot produktleverandører i forbindelse med reklamasjonssaker, samt koordinering og planlegging av service- og reklamasjonsarbeid. Arbeidssted vil være ved konsernets hovedkontor på Sandane. Stillingen er en fast heltidsstilling som også vil kunne bistå alle konsernets selskaper. Stillingen inngår i et team med 3 service-koordinatorer og rapporterer til servicesjef i Probad AS.

  

Arbeidsoppgaver:

  • Koordinere service- og reklamasjonsarbeid med interne servicemedarbeidere og eksterne underleverandører.
  • Behandle og prosessere reklamasjonssaker, garantisaker og henvendelser fra ettermarked.
  • Prosjektledelse av prosjekt som er under overlevering til kunde.
  • Oppfølging av reklamasjon- og garantisaker mot produktleverandører.
  • Være med å utvikle serviceavdelingen til Probad.

Personlige egenskaper:

  • Strukturert, ryddig, arbeidsom, løsningsorientert og serviceinnstilt.
  • Fungere godt i team, men også i selvstendig arbeid.
  • Beherske engelsk både muntlig og skriftlig.
  • God i norsk skriftlig.
  • Evne og interesse til å tilegne seg ny kunnskap.
  • Gjennomføringsevne og evne til å planlegge, koordinere og følge opp service- og reklamasjonsarbeid på Probad sine prosjekt.

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning fra servicefag, tekniske fag og/eller høyere utdanning
  • Erfaring med servicearbeid og kundehåndtering
  • Erfaring fra våtrom med kjennskap til standarder og regelverk som gjelder i byggebransjen og våtrom er en fordel, men ikke avgjørende.
  • Gode datakunnskaper, og gjerne erfaring med bruk av Excel og Microsoft Dynamics/ERP.

Vi tilbyr:

  • Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Konkurransedyktige betingelser
  • Godt arbeidsmiljø og faglig og personlig utvikling

Kontaktperson:
Vetle Ottersen
Konserndirektør Bano-gruppen
(+47) 97 11 38 83 / vetle@probad.no

 

Søknadsfrist:
Snarest mulig. Kandidater blir vurdert fortløpende.
Søknader sendes fortløpende til vetle@probad.no